Korduma Kippuvad Küsimused (KKK)

Kui kiiresti saan kauba kätte?

Kauba postitame omalt poolt 1-3 tööpäeva jooksul. Anname sellest ka e-posti teel teada, kui oleme kauba pakkinud ja edastanud kullerfirmale. Siis jääb vaid üle oodata sõnumit paki kohalejõudmisest pakiautomaati või kontakti kullerilt. Loe lisa: https://salonkauplus.ee/ostuabi/kauba-kohaletoimetamine/

Kui palju maksab transport?

Transport pakiautomaati maksab 2.95 €. Tellides vähemalt 75 € eest, on transport pakiautomaati tasuta. Loe lisa: https://salonkauplus.ee/ostuabi/kauba-kohaletoimetamine/

Minu tellitud toodete pakend või sisu on praak või kannatada saanud, mida teha?

Saada kiri info@salonkauplus.ee ja leiame koos parima lahenduse, kuidas olukord lahendada.

Tellitud toode ei sobi mulle, kas ja kuidas saan toote tagastada?

Saada kiri info@salonkauplus.ee ja leiame koos parima lahenduse, kuidas olukord lahendada. Vastavalt Tarbijakaitseameti juhistele ei kehti tagastamisõigus toodetele, mida ei saa hügieenilistel põhjustel tagastada (nagu keha-, käte-, juuksehooldus-, nahakosmeetika, sh küünelakid). Tagastatavad tooted peaksid olema kasutamata ja pakend terve ja kahjustamata. 

Tellisin kogemata vale toote või soovin muul põhjusel oma tellimust tühistada, kuidas käituda?

Helista esimesel võimalusel +372 510 1618 või kirjuta tellimused@salonkauplus.ee ja leiame koos parima ja kiireima lahenduse.

Kas tooted säilivad välitingimustes olevates pakiautomaatides, kui õues on üle 25° külma või kuuma kraadi?

Ehkki siiani ei ole ühtegi äärmuslike külmade või kuumade tõttu riknenud toodet tagasi toodud, soovitame meelerahu säilitamiseks kasutada väga külmade või soojade ilmade ajal siseruumides asuvat pakiautomaatteenust Itella Smartposti või kullerteenust.  

Kas on võimalik tellida Salon-kaupluse tooteid ka väljaspool Eestit olevale aadressile?

https://salonkauplus.ee/ veebipoest saab tellida kaupa ainult Eesti ja Soome aadressidele või kirjutage oma soovist tellimused@salonkauplus.ee

Kuidas kasutada sooduskuponge ja kuidas neid saada?

Sooduskuponge saab kasutada, kui sisestate sooduskupongi koodi ostukorvis või kassas. Soodus lisandub kohe kui oled sisestanud kehtiva sooduskoodi ning vajutanund nuppu “Kasuta kupongi”. Sooduskuponge on võimalik saada erinevate kampaaniate raames, meie uudiskirja kaudu või ka lihtsalt meie e-poest tellides.

Miks peaksin registreeruma Salon-kaupluse e-poe kasutajaks ja kuidas seda teha?

Registreerudes Salon-kaupluse e-poe kasutajaks on Sul selge ülevaade oma tellimuste ajaloo kohta – millal ja milliseid tooteid oled endale soetanud. Samuti on tellimust vormistades tarneandmed eelnevalt täidetud, mis teeb ostuprotsessi kiiremaks ja mugavamaks. Registreeru siin: https://salonkauplus.ee/minu-konto/

Kuidas osta Salon-kaupluse e-poest?

Salon-kaupluseF e-poest toodete tellimine on väga lihtne. Kõik tooted leiad siit: https://salonkauplus.ee/

Millised võimalused on tellimuse eest tasumiseks?

Tellimuse eest saad tasuda koheselt peale tellimuse vormistamist pangalingi kaudu. Tasumiseks saad kasutada järgmisi panku: Swedbank, SEB, LHV, Luminor ja Coop Pank. Tasuda saab ka krediitkaardiga kui ka järelmaksuga.

Vormistasin ja tasusin tellimuse eest, aga ma ei saanud kinnituskirja, kuidas käituda?

Kui tellimuse kinnitus ei ole saabunud 5 minuti jooksul peale tellimuse eest tasumist, kontrollige ka oma rämpsposti kausta. Kui kirja ei leia, kontakteeruge tellimused@salonkauplus.ee ning kontrollime koos, kas tellimus ja makse on ikka meieni jõudnud või kas kontaktandmed on korrektselt sisestatud.

Kas mul on võimalik osta Salon-kaupluse tooteid ka kohapealt?

Jah, see on võimalik. Kogu Salon-kaupluse tootevalik on saadaval Viljandis Tallinna tn 11a.

Kas on küüne- või jumestustoodetele võimalik saada individuaalset konsultatsiooni?

Jah, on küll. Konsultatsiooni kokku leppimiseks saatke palun e-kiri aadressile: info@salonkauplus.ee
Juhime tähelepanu, et individuaalne nõustamine on tasuline.