Kauba tagastamiseks kontakteeruge Salon-kaupluse klienditeenindusega telefonil 510 1618 või saatke taganemisavaldus aadressile info@salonkauplus.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Vastavalt Tarbijakaitseameti juhistele (vt. siia) ei kehti tagastamisõigus toodetele, mida ei saa hügieenilistel põhjustel tagastada (nagu keha-, käte-, juuksehooldus-, nahakosmeetika). Tagastatavad tooted peaksid olema kasutamata ja pakend terve ja kahjustamata. Kahtluse korral konsulteeri klienditoega telefonil 510 1618.
Vajadusel hüvitatakse Kliendile tagastatava kauba maksumus koos esialgse saatmiskuluga hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse kättesaamist.
Palun silmas pidada:
14-päevane taganemisõigus ei laiene kaubale kui:
- toode on valmistatud arvestades konkreetse kliendi isiklikke vajadusi;
- toode on valmistatud kliendi esitatud tingimuste kohaselt;
- toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetika-, juuksehooldustooted jms);
- toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
- toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
- rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
- seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
- tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
- tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
- seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
Kui selgub, et Klient ei ole saanud tema poolt tellitud toodet, kaup ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea Klient esitama taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust.
Ostetud kauba/toodete kasutamine majandus- või kutsetegevuse eesmärgil
(k.a juriidiline isik)
Juhul kui ostetud toodet on kasutatud majandus- või kutsetegevuse eesmärgil või on olnud ostjaks juriidiline isik, siis tavaline pretensioonide esitamise kord ei kehti. Nimetatud juhtumiste korral on reeglina pretensioonide esitamise aeg 6 kuud või rohkem, kui tootja on nii lubanud. Selle perioodi jooksul tootjapoolsete defektide ilmnemisel toode asendatakse või remonditakse.