Toodete tellimine

Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ning lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.

Juhime tähelepanu, et spetsiifiliste toodete pildid võivad olla illustratiivsed. Täpsema informatsiooni saamiseks võtke ühendust meie Klienditoega e-posti aadressil info@salonkauplus.ee või helistades numbril +372 510 1618

Ostukorvis olevate toodete koguseid on teil võimalik muuta, vajutades +/-, vastavalt, kas siis lisada või eemaldada koguseid. Kui soovite toote ostukorvist eemaldada, saate seda teha ristist, mis asub tootega samas reas pildi järel. Enne tellimuse vormistamist, palume vajadusel valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis. Õppevideodel ja koolitustel tarneviisi valikut ei ole.

Sooduskoodi kasutamine.

Kui Sulle on antud personaalne sooduskood või kampaaniakood, sisesta see “sooduskoodi” lahtrisse, klõpsa “kinnita kood” nupule ning veendu, et tooted, millele soodustus pidi rakenduma, on tähistatud soodushinnaga.

Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage nupule „Mine maksma“. Kui te olete juba Salon-kaupluse registreeritud kasutaja, siis logige oma kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, sisestage oma kontaktandmed „Arvelduse andmed“ lahtrisse. Kõiki tehinguid on võimalik sooritada ka külalisostjana ehk eraldi kliendiks ei ole vaja registreerida.

Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „Esita tellimus“. Seejärel saate tasuda kohe pangalingi kaudu. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teile e-posti aadressile ning oma tellimuste ajalugu ja arveid saate alati oma konto alt ostuajaloost üle vaadata.

Virtuaaltooted postitame teile ühe tööpäeva jooksul.

Tooted postitame teile pärast arve tasumist. Eesti-sisesed tellimused saate kätte 1-3 päeva jooksul.

Soovime teile meeldivaid oste meie veebipoes!