Ostukorvis ei ole tooteid.

Ostukorvis ei ole tooteid.

├ťles

S├ĽJAKAS KLIENT, APPI ­čś▒

Teate seda tunnet, kui Sulle helistab v├Ái kirjutab klient, et ta ei ole Sinu teenusega rahul: ÔÇťT├╝hista aeg, tagasi ma ei tule!? ­čĄČ
M├Ánikord k├╝sitakse teenuse rahagi tagasi. 

Sa m├Átled, et fu*k it! Ma panen ameti maha! Ma ei oska, ma ei saa, ma ei taha. J├Ątke mind rahule. ­čĄú

Tea seda! 
See on igap├Ąevane normaalsus, ma saan k├╝├╝netehnikutelt vastava sisulisi kirju iga kuu, m├Ánikord tiheminigi. Nad k├Áik k├╝sivad ├╝hest suust: ÔÇŁMida ma teen sellises olukorras?ÔÇŁ 

Fakt on see! ├Ľigustama ennast pole m├Átet hakata. Stiilis, toode oli halb v├Ái lamp oli halb.. Neid ei huvita! Lihtsalt ei huvita! Kui on vaja draamat, siis ├╝ksk├Áik, mis Sa siin ka ├╝tled, kasutatakse Sinu vastu!┬á

Mis siis teha?┬á­čžÉ
Valge lipp v├Ąlja ja maksa heaga raha tagasi, kogu t├Ąiega. Reaalselt. Siis hoia s├Ármed nii ristis kui ristis, et ta enam kunagi ei tuleks.┬áP├Ąriselt. Siin ei ole midagi muud teha.┬á
M├Átle seda niipidi, et Sa maksad hoopis s├Ájakale inimesele selle eest, et Sa ei peaks tegelema selliste asjadega. Nad tahavad Sulle ├Ąrapanna ja panevadki. Sul ongi halb.┬á
ÔśŁ´ŞĆRuttu valge lipp ├╝les! Raha tagasi, olles ise sealjuures rahulik.┬á

On toredaid kliente, kes arutavad asja. Miskit ei meeldi meie t├Â├Âs, annavad rahulikult/s├Ábralikult teada, siis on Sinu kohustus, kas k├Árvad laiali kuulata ja arvesse v├Átta- lahendust vaadata/otsida.┬á
V├Ái teine variant, olla ise maksimaalselt s├Ájakas teenindaja ja ├Âelda kliendile: ÔÇťPuhka jalga! Mina olen tehnik ja mina tean- mina teen!ÔÇŁ┬á­čĄú
Sellisel juhul on kliendil valik, kas ta soovib Su juures olla v├Ái mitte.┬á

Kristel

Reset Password