Salonkaupluse tootevalikusse on värskelt lisandunud Korea kosmeetikabränd Orjena, mille nimi tähendab “täiuslik mina”. Selle eesmärgiks on saada osaks naiste lihtsast kuid ilusast elust.
Orjena eesmärgiks on vabaneda stereotüübist, et ainult kallis kosmeetika on hea ning taskukohane pigem kehvake. Reklaamikulude ja tarbetute pakendimaterjalide kulude minimeerimise kaudu püüab Orjena rikastada toote enda kvaliteeti, et iga klient saaks seda endale julgesti lubada.
Üheks populaarsemaks tootekategooriaks on juba kujunenud Orjena näoseerumid. Paljude jaoks seerum=näokreem. Tegelikult see nii ei ole. Näoseerumid on kontsentreeritud nahahooldustooted, mille eesmärk on pakkuda intensiivset hooldust ja spetsiifilisi kasutegureid nahale. Sageli sisaldavad seerumid kõrge kontsentratsiooniga aktiivseid koostisosi, mis on mõeldud näiteks
- niisutamiseks: näoseerumid sisaldavad sageli niisutavaid koostisosi nagu hüalüroonhape või glütseriin, mis aitavad nahka sügavuti niisutada ja säilitada niiskustaset.
- vananemisvastaseks toimeks: paljud näoseerumid on loodud just vananeva naha hoolduseks, vähendades peeneid jooni ja kortsukesi.
- pleegitamiseks: mõned seerumid on suunatud jume ühtlustamiseks ja pigmendilaikude vähendamiseks.
- akne ja probleemse naha hoolduseks: on olemas ka erinevaid seerumeid, mis mõeldud akne, punetuste ja nahaärrituste leevendamiseks.
Näoseerumeid tuleks kasutada oma tavapärase näohooldusrutiini osana. Kõigepealt puhasta kindlasti nahk, seejärel toniseeri pH taset taastava toonikuga ning alles siis kanna peale seerum. Kui seerum on nahka imendunud, on näokreemi kord nahale pääseda.
Näoseerumeid tuleks kasutada oma tavapärase näohooldusrutiini osana, enne näokreemi pealekandmist.
Korea kosmeetikatooted on saanud laialdaselt tuntuks ning neid armastatakse üle maa. Põhjuseid, miks naised on lausa hullumas Korea kosmeetikatoodete järele, võib loetleda mitmeid.
1.Innovatsioon ja tehnoloogia: Korea kosmeetikatooted on teerajajad uuenduslikes lahendustes ja kvaliteetsetes koostisosades. Brändid pööravad suurt tähelepanu teadusuuringutele, et arendada välja uusi tooteid, mis põhineksid uuenduslikel koositisosadel ja tehnoloogiatel.
2. Kõrgekvaliteedilised koostisosad: Korea kosmeetikatööstus kasutab rohkelt looduslikke, nahka rahustavaid koostisosi, millest paljud pärinevad traditsioonilisest Korea meditsiinist.
3. Erinevad nahtüübid: Korea kultuuris on suur rõhk nahahooldusel ja hea väljanägemisel. See on viinud kosmeetikatoodete suurepärase kvaliteedi ja laia tootevalikuni, mille seast leiab sobivaid tooteid igale nahatüübile.
4. Erinevad protsessid ja mitmekesisus: Sageli pakuvad Korea kosmeetikabrändid tooteid, mille abil saab läbi viia põhjaliku nahahooldusrutiini. See hõlmab puhastust, niisutust, seerumeid, maske ja muid vajalikke vahendeid.
5. Trendikus ja pakendite disain: Korea kosmeetikat iseloomustab pakendite stiilne disain ja rõhk on sageli detailidel. Pakendid on üldjuhul atraktiivsed ja sageli isegi kunstilised, et teiste seas silma paista.
Üldjoontes võib öelda, et Korea kosmeetika on tuntud just oma tõhusate toodete poolest, mis aitavad lahendada erinevaid nahaprobleeme ja pakuvad nahahooldust erineva nahatüübiga inimestele.
Enne igasuguste uute toodete kasutuselevõtmist tasuks oma naha seisundit hinnata. Näiteks võib juhtuda, et pikaaegne seerumi kasutamine ei olegi vajalik või üldse otstarbekas. Katseta julgelt, sest vahel piisab vaid lühikestest kuuridest kogu aasta vältel, et nahk oleks niisutatud, terve ja särav.